Car Spotting – Cayenne GTS vs Cayman S


Under sommaren har det inkommit många bilder på många fina bilar som har varit framme efter vintern. Vi börjar med denna historia med tillhörande bilder:

”Jag va på väg hem från landet när jag ser något snabbt närma sig i backspegeln. Jag åker ut i högerfilen för att släppa fram denne. När han kommer upp jämsides ser jag att det inte är vad som helst. Det är en Cayenne GTS.  Som om det inte vore bra nog så dyker även en Cayman S upp och utmanar GTSn i vad som ser ut att bli en riktigt fin duell.

Båda gasar på jämsides längs motorvägen och jag försöker hänga med bakom så gott det går. Hur duellen slutar vet jag inte eftersom jag inte har en chans att följa med i min bmw 320i.

här är iaf bilderna (tagna när jag väl hann ifatt de båda) från det hela:”

Tack till Karl-Johan som skickade in sina bilder till autostrada.bloggen@gmail.com. Gör det du med!

